donderdag 10 juni 2010

Wondering

Ik vraag mij steeds af...

Hoe alles over een maand zal zijn, wanneer ik in het zonnige Girona waarschijnlijk geniet van een Coca Cola light op een terras, uitgeput van het gewinkel met Jolien, Astrid en Auke (overigens nog een onbekend persoon voor mij) in Barcelona.
Hoe alles over een jaar zal zijn, wanneer ik in 4 HAVO zit, met leukere vakken, zonder schei-, wis- en natuurkunde en een andere, betere klas.
Hoe alles over 3 jaar zal zijn, wanneer ik misschien werk in een bloemenwinkeltje in Parijs en vloeiend Frans spreek.
Hoe alles over 10 jaar zal zijn, als ik mijn studie heb afgerond, en ga reizen.
Hoe alles over 20 jaar zal zijn, wanneer ik een kind heb, misschien wel twee, een uitdagende, creatieve baan en een leuk huisje en in de dagelijkse sleur wordt opgeslokt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten