donderdag 27 augustus 2009

What lies on my desk?

10 fruitella papiertjes, 2 caramel-chocola papiertjes, een mini blikje Coca Cola, een blikje roomboter babbelaars met rozenblaadjes, een meetlint, oude foto's van toen ik nog 9 was en op kamp ging met oude vriendinnen, de Franse Elle van Juli, H&M Magazine, een poster 'Chat Noir', een potje met veren, pot B&J (leeg), Vaseline, Wella forte hairspreay extra sterk volume 3, borstel, Rexona mini deotje die ik bij de Pimkie in Duitsland kreeg, leren armbandjes, wierookhouder met wierookstokje, kurkentrekker (?????), penseel, kaart van een indiaans meisje met pop, schaar, Parijsketting, Nederlandse Elle Juli, H&M najaar catalogus, lege jampot die ik als spaarpot gebruik, pen, chinees potje met andere bloemblaadjes, buttons, een leeg fotorolletje doosje, 1 oorbelknopje, Santana cd, witte verf, schuivenspel muntjes en kaartjes van vorig jaar die ik dit jaar aan Jamie's zusje wou geven maar het vergeten ben, 5 kleine dikke buddhatjes, Pritt, een schroef, etui, mini potje B&J chew chew, mislukte lelijke tekening, gelukshangertje, een oplader, een lief vaasje en mijn nieuwe analoog spiegelreflex camera: Praktica MTL 5 B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten